A baby has a special way of adding joy in every single day.

Nu är det snart dags, snart är man åter tillbaka på förlossningen och går igenom samma onda som för 4 år sedan.
 
Men så fort man får det lilla livet i famnen glömmer man all smärta. Kärlek vid första ögonkastet och stunden är helt obeskrivligt magisk.
 
Även denna gången har jag varit välsignad med en frisk och lätt graviditet. Denna gången dock utan några beskymmer. Graviditeten med Isac var inte bara lycklig då jag gick omkring och bar på mycket oro över livet.
En oro som jag hade all rätt i att känna för livet brakade verkligen ihop kort efter Isacs födsel. Men livet gick vidare och allt ordnade sig till sist. Och jag fick något väldigt fint ur det onda, Isac och han var värd allt!! ♥
 
Denna graviditeten har jag varit helt beskymmersfri och har bara kunnat njuta av varje dag.
Idag är jag lycklig igen och det har jag min man, min son och livet i magen att tacka för. Älskar er ♥
 
♥Isac 2009-06-08 ♥
 
 ♥
A baby will make love stronger, days shorter, nights longer, bankroll smaller, home happier, clothes shabbier, the past forgotten, and the future worth living for.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0