Bebis mys

Ikväll har vi Sandra, Alex och lille Gabriel på besök. Vi har käkat tacos och myst med bebisarna.

Helt plötsligt blev lille Gabriel så stor även om han bara är två månader äldre än Julia så hinner de växa ganska mycket på den tiden. Det fick mig att tänka på hur viktigt det är att verkligen njuta av denna första tiden för herre Gud..bebis tiden bara rinner mellan fingrarna på en :(

Hela kvällen har vi dansat och sjungit till all sorts musik. Gamla goa minnen för mig och Sandra som bubblade upp :)

Familjen Björklund/Plym är kvar ännu. Jag har isolerat mig i sovrummet en stund för att få lite lugn omkring mig när jag ammar.

Kvällen är inte slut än men tack kära family för ikväll. Och tusen tack till alla Björklunds med respektive för presenterna till Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0