Hela tisdagen tillsammans med Marlene och Emilia

Isac lämnades på dagis efter frukosten imorse. Även om Marlene och Emilia skulle komma hit så behövde han komma dit och träffa kompisarna.
Han har inte varit där på flera dagar och när lillasyster kommer blir han lång ledig. Sen efter det börjar hans sommarlov. När det är slut så har kanske många av hans kompisar sommarlov. Det kan med andra ord komma långa perioder då de inte ses.

Jag och Yoda mötte upp Marlene och Emilia vid stationen. När vi kom hem till oss blev det fika i trädgården. Både jag och Marlene hade köpt kakor och maffiga sådana så det blev ingen riktigt lunch idag efter dom kaloribomberna som dessutom mättade rejält :)

Efter lunchtid gick vi tillsammans och hämtade Isac på dagis. Vi fick stå och vänta en stund för de sjöng vi gratulerar för Isac och en annan dagis kompis som fyllde år. Isac fick även en liten present av all personal och dagiskompisarna. Gulligt av dom.

När Isac såg att Marlene och Emilia var med blev han helt paff. Det var konstigt att se dom där. Men glad blev han.

Vi gick hem och fikade på glass och frukt. Isac fick ett paket från Marlene och Emilia. Tack Emilia sa han, gullunge! Mer Lego och det gillar vi!! Toppen sysselsättning. Stort tack!

Vi gick en sväng till lekplatsen. Emilia somnade i vagnen. Vi gick hem om en vända och svalkade av oss här inne sen följde vi våra vänner till tåget. Får se om vi hinner ses igen innan bebisen kommer. Tack för idag!

Älsklingen ringde precis. Han är på väg hem och ville att jag skulle marinera kyckling för han skulle minsann starta grillen :) Ja tack, grillat är aldrig fel.

Ola längtar efter vår dotter. Skickade ett meddelande till mig innan...inga värkar?
Hehe han är för söt. Jag och även storebror längtar. När kommer lillasyster frågar Isac då och då. <3

Nä jag får ställa mig och fixa med maten. Tack vare våra goa vänner så har vi fått denna dagen att gå i längtan efter bebbs.

Imorgon är det tid för barnmorskan. Hoppas hoppas det är sista mötet med henne.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0