Luriga lillasyster!

Inatt fick jag springa upp och gå på toaletten. Inget körande i magen och inget knip. Sprang in för att kissa men det blev mer än så när jag väl var på plats. Kass i magen delux!! Ursäkta infon ;p

När jag var tillbaka i sängen började jag få ganska rejäla förvärkar. Det gjorde ont bak i ryggen. Det bara kändes som att något var på gång och att det bara skulle bli värre. Jag väckte Ola och han blev lycklig och trodde att nu var det dags. Vi låg säkert vakna i en timme minst och värkarna kom ofta men gjorde inte så ont. Till sist avtog det och vi somnade om. Vaknade imorse och ingen bebis. Bara en gubbe som hade försovit sig en aning.

Va detta var för något det lär vi väl aldrig få veta. Jag har mått bra idag. Lite trött bara. Har städat här hemma då här blev lite smutsigt efter kalaset. Inte mycket men jag är ju hopplös med mitt städmani!

Bröllopsfotona som jag har beställt och förstorat upp trillade ner i brevlådan idag. Isac var med och ramade in dom och tyckte att det blev fint. Nu är min hylla komplett :)

Nu ska jag se om Isac tillåter att mamma tar en timeout i soffan. I eftermiddag ska vi måla tänkte jag och så ska vi till affären och handla bröd så vi har till frukosten imorgon.

Isac ser fram emot dagis imorgon, han har ju trots allt varit ledig i fem dagar nu och måste väl vara mer än nöjd med dessa dagarna. Kompisar åt alla håll och kalas mm!

Stora killen har sovit första natten utan blöja. Det är slut med den även på natten nu. Gick hur bra som helst. Inte en droppe i kalsongerna. Duktiga Isac!

Han har säkert varit redo för detta ett tag men vi tänkte vänta till semestern då det inte gör något om nattsömnen störs av blöta sängar mm. Men nu är vi redan lediga så pass mycket och han har själv sagt att han inte behöver blöjan på natten. Bara att ta tag i det då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0