Njuter av värmen i vänners sällskap.

Igår hade jag och Isac en härlig eftermiddag tillsammans som vanligt. Satt ute i trädgården och ritade mm.

Kvällen spenderade vi mataffären då vi handlade inför kalaset på lördag mm. Den kundvagnen var helt överfylld :)

Jag hämtade även ut ett paket med mina nya gardiner. Hemma igen efter kvällsmat och alla måsten ställde jag mig och strök mina nya gardiner och hängde upp dom. Det nya strykjärnet är kanon! Love it!

Tidigt i förmiddags dök Linda, Tiddi, Sandra och Gabriel upp. Hela dagen har vi suttit ute i trädgården. Barnen har badat och lekt hela dagen lång. Vi har fikat med saft, bullar och kaffe. Riktigt varmt har det varit idag, phew!
Tack för idag tjejer, alltid skoj att ha er här!! Isac är naturligtvis super glad för att han har fått ha sin älskade Tiddi här. Grät en skvätt när hon åkte hem.

Älsklingen kom hem strax efter att gästerna hade lämnat huset. Han har varit iväg hela dagen och kört MX. Varför man gör det i sån här värme kan man fråga sig ;p

Ikväll står det grillat på menyn. Alla är trötta av värmen här hemma men vi klagar inte! Detta är Sverige, det kan ju snöa imorgon ;p

Sveriges nationaldag kunde vi inte fira bättre! Sverige bjöd på det finaste sommarvädret och vi har spenderat hela dagen ute tillsammans med några av våra favoriter. <3

Imorgon ska här städas sen väntar helg med kalas för vår skatt som fyller hela 4 år!! Tänk va tiden går fort. Känns som det var igår jag stod och vagga honom fram och tillbaka som jag har gjort med lille Gabriel idag <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0