Älskar våren!!

Igår firade vi påskafton hos Kaj i Trelleborg. God mat i mängder och mätta blev vi. Jag fick äntligen äta varmrökt lax som jag har längtat efter så!

Nu har vi sommartid och det har vi verkligen firat in idag. Jag och älsklingen har spenderat hela dagen ute i trädgården. Vi har suttit i solen och bara njutit tillsammans med djuren.
Underbart!! De har lovat snö på torsdag men det blundar vi för nu.

Nu ska vi ställa oss vid spisen sen ikväll kommer Sandra och Alex hit och spelar Bingolotto med oss.



Kommentarer
Sessan1

Hejsan Camilla!

Jag har följt din blogg ända sen du började blogga. Tycker om att läsa andras bloggar, ännu roligare att läsa någon som man känner tycker jag.

Jaha så då använder dig av Instagram, det har jag inte tyvärr. Får ej plats på min mobil när jag ladda ner det.

Hur är det med dig? Vad hittar ni på för skoj i PÅsk?

Kramis

Svar: Hej Sandra! Konstigt, det där med att få plats med instagram i din telefon borde ju gå att ordna tycker jag. Men jag är absolut inte teknisk begåvad. Min gubbe får hjälpa mig med allt sånt :)
Allt är kanon med mig, har bara saker att vara glad över. Hur är det själv? Påsken är lugn, god mat och underbart väder.

Kram
Camilla Haraldsson

2013-03-31 @ 20:59:15
URL: http://sessan1.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0