Barnvagnen komplett

Älsklingen kom hem med bebbs liggdel till vagnen. Så fin den är och vilket klipp. Den är från 2012 och ser helt ny ut.

Ola har gjort massor med ärenden idag. Köpte nya skor till sig själv och till Isac på lunchen på egen vilja, jag blev så överraskad :) Isac blev så glad för skorna.

Han hade i uppgift av regeringen här hemma att handla gravid tights åt mig, det fixade han galant :)

Jag skulle ordna det själv i veckan men eftersom jag vabbar har jag inte kommit förbi ngn affär.

Idag har jag verkligen röjt här hemma. Tagit bort alla Isacs leksaker han inte bryr sig om. Kläder han har vuxit ur.
Tvättat alla hans overaller, jackor samt hans skor!!

Utöver detta extra arbete har jag städat som vanligt också. Phuu nu är jag helt färdig och min rygg den värker!!

Nu börjar fredagsmyset!

Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0