Feeling better!

Fortfarande förkyld men jag mår mycket bättre!!
 
Hur kan man må dåligt när solen skiner så härligt där ute? ;) Jag är friskanmäld och ska jobba imorgon, wohoo!
 
Herre Gud va jag är glad över mitt älskade jobb. Man mår inte bra över att vara hemma. Man har för mycket tid att fundera över skit saker. En liten sak kan bli stor och man kan till och med gå så långt så man börjar bry sig om vad ANDRA gör och det är inte sunt. Måtte jag aldrig bli arbetslös för det blir min död!!!
 
Jag har så mycket att vara glad över. Min älskade familj. Har ju de två finaste pågarna och en bebbe till på väg! ♥
Jag längtar så till våren/sommaren, vi har helt underbara stunder och som väntar oss.
 
I söndags sålde Ola sin projektor som har varit vår "tv" i vardagsrummet. Familjen har varit dåliga på att använda den på sistonde så han bestämde sig för att skaffa sig en vanlig tv istället. Och vilken maffig TV han kom hem med igår! LG smart tv, 55 tums med sjukt bra bild. Fick med 3D glasögon som vi provade igår, häfftigt :)
 
Idag ska jag hämta Isac tidigt på dagis så vi får en mysig eftermiddag tillsammans.
Snart så blir jag föräldrarledig och alla hans dagar blir korta. Skönt för honom.
 
Igår morse när Ola var på dagis och lämnade Isac, stannade han som vanligt en stund och lekte. Isac hade då berättat för fröken att bebisen är en lillasyster och vad han tycker att hon ska heta, gullunge!
 
Nu är det snart påsk. Vi får fira den tidigt här hemma i år eftersom vi inte har Isac på själva påsken.
Ganska trevligt att pynta tidigt. Påsken är så färgglad så den får gärna vara lite längre än vad den gör.
 
Ha en underbar dag i vår solen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0