Fredag!

VAB för mig idag. Isac slutade kräkas innan lunch igår. Sen var han så gott som sig själv igen.

Mycket konstigt! Hur kan man kräkas så många gånger på ett par timmar och sen vara frisk igen?

Idag har han iof fått lite snorig näsa och lite rethosta. Men hur pigg och glad som helst.

Isac har lekt fint hela dagen. Jag har stor städat hela dagen. Tvättat och strukit älsklingen skjortor så allt är klart inför nästa arbetsvecka. Skönt!

Nu sitter familjen i soffan med tända ljus i hela vardagsrummet. Tittar på Toy Story 3 och käkar lite fredagsgottis.

Katten har alltid gillat att ligga på min mage och sova. Det går inte längre så hon har snällt lagt sig över mina ben istället. Bästaste benvärmaren :)

Trevlig helg! Det ska vi ha. Så skönt att lilla prins Isac redan mår bättre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0