Måndag

Då är ordningen återställd där hemma. Slut på 8 timmars ostörd sömn ;)

Isac somnade gott igår, direkt efter sagan. Men kom in till oss någon gång inatt. Tidigt tidigt på morgonkvisten började han att hosta och det höll oss vakna ca en timme. Men han är inte sjuk. Han ska till dagis och vi till jobb.
Mycket märkligt inatt. Isac gnisslade tänderna. Precis så som han gjorde när han hade slutat med nappen i julas. Hemskt ljud och han som hade slutet med det, varför börjar han igen?

Jag var i kontakt med tandläkaren när tandgnisslingen var som värst.
Hon tröstade oss då med att det är vanligt när de slutar med napp och att det går över. Det gjorde det men kom tillbaka igen :S
Fruktansvärt ljud, låter som om hans små tänder ska gå itu :(

Jaja får se vad det blir av det.
Måndag, solen skiner, fåglarna kvittrar och jag såg ett antal vårblommor idag när jag gick morgonrundan med Yoda. Det är dessutom en kort vecka, jippiii!

Jobbar mån-ons sen är jag ledig. Torsdag har jag tagit semester för att jag ska till barnmorskan och göra glucosbelastningen. Sen är det ju helgdagar fre-mån.

Vi firar påsk med Isac på långfredagen! Det ska bli så mysigt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0