Melodifestivalen 2013

Jag vaknade 07.50 idag!!! Wohoo helt otroligt. Har inte ens varit uppe och vänt där vid 5.00 som jag annars gör ibland på helgen och sen lyckas somna om. Jag sov oavbrutet till 07.50!!

Låg sen dessutom kvar och drog mig ytterligare 20 min. Sen gick det inte längre. Hoppade i duschen, satte på kaffe och kokade ägg. Sen väckte jag Ola när jag gick in i sovrummet för att hänga upp lite tvätt.

Älsklingen gick till affären och handlade frallor. Sen gjorde vi något som vi aldrig annars gör..åt frukosten i soffan och såg lite serier på TV:n.
Riktigt mysigt!!

Vi har varit en tur i Eslöv idag. Gjort en del ärenden bl.a. postat paket till Tradera köpare.

I eftermiddag har vi kört veckostädningen. Vilket team jag och älsklingen är och jag är så glad när jag slipper slåss med dammsugaren :)

Nu är Jim här. Vi har käkat pizza från byakrogen, världens godaste pizzor!!
Nu sitter vi bänkade i soffan och ska se melodifestivalen, finalen 2013.
Detta året har det varit dåliga bidrag men måste ju tvunget se det iaf.
Hejjjjjja Ralf ikväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0