Pingu

Ursäkta språket men..va f*n j*vla sk*t!!!! ....här ligger man dunderförkyld i det vackra vår vädret :(
Solen lyser med hela 9 plusgrader ute!

Jag gick upp som det var tänkt imorse. Mådde riktigt risigt men försökte skaka av mig det. Det är ju alltid värst på morgonen. Kändes som ett rivjärn i halsen och frös gjorde jag. När jag hade varit uppe en stund, druckit ett glas vatten så insåg jag att det aldrig skulle gå att jobba idag.

Jag ringde jobb och sen gick jag och lade mig igen. Vaknade till när pojkarna skulle ge sig av och vinkade av dom.
Sen har jag legat på sängen sedan dess.

Har ingen feber men näsan är som en kran och halsen svider. Tung i bröstet men ingen hosta än så länge iaf.

Har jag tur så mår jag så pass bra imorgon så jag kan friskanmäla mig till onsdag. Men herre Gud vilket klent virke man är som gravid. Har ju tydligen noll immunförsvar! Har ju varit lika ofta sjuk som en dagisunge denna vintern!!

Bilden är på bebbs barnvagnsleksak och babygym. Båda i temat Pingu. Babygymnet får hon ärva ut av storebror. Kanon med sina starka färgkontraster som bebisar älskar.
Barnvagnsleksaken fick vi med i köpet på liggdelen till barnvagnen.

Efter en dusch ska det bli gott med en kopp kaffe. Te vore bättre men jag är mer sugen på lite kaffe så det får det bli :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0