Skötbädd & Sängmobil

Igår hämtade vi ut två paket till bebbs.

Det ena innehöll en musik mobil i trä från jabadabado. Den har inga finesser men den är klassisk fin. Kan ordna en liten speldosa sen. De som snurrar och lyser är inte så fina!

Skötbädden är från Emmaljunga. Den är ergonomisk vilket vi tycker är bra. Den fungerar även bra att ha i sängen eller på andra ställen så bebisen ligger bra. Det är också den skötbädden som passar bäst till skötbordet.
Den är röd med vita stjärnor. Vårt duschdrapperi är vitt med röda stjärnor så det matchar fint :)

Fredag idag! Jag jobbar 12-20.30 sen ska jag slänga upp fötterna på soffan och fira att denna veckan är över.

Ola börjar sitt nya jobb idag på Hörby kommun. Han blev firad på Atea igår. Fina presenter och ett toppen betyg/avskedsbrev skrivit av sin chef som tack för hans år på Atea hade han med sig hem. Det var så fint skrivet och jag är så stolt över honom.

Vi får se vem av oss som somnar först ikväll. Den gravida tjockisen som är helt slut efter sin 5:e arbetsdag med förkylning och en tung mage eller han som har varit spänd hela sin första dag på sitt nya jobb :)

Nu ska jag ut med hunden! Trevlig helg!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0