TGIF

Nu är det snart slut i rutan för mig! Som alla andra fredagar kvällar sen jag blev gravid så är jag trött som 7 ålderdomshem :(

Jag kompade 1 timme i eftermiddag. Fick gjort några viktiga ärenden på stan och tog sen tåget till Eslöv för att möta upp älsklingen.

Hämtade ut ett paket på posten och veckohandlade.

Ikväll har jag varit väldigt företagsam här hemma. Har fått sålt massor med saker på Tradera som jag har packat in och skrivit adresser på. Ska posta allt imorgon. Har mailat och haft mig till alla köparna. Det är verkligen ett helt företag det är här med Tradera men vilka vinster jag har gjort. Folk är verkligen köptokiga!

Nu får jag försöka vakna till lite. Älsklingen har gjort så fint i vardagsrummet. Ordnat och ställt i ordning allt kring den nya TV:n och tekniken som hör till. Dukat med chips och godis. Då kan jag ju inte sitta och sova!

Trevlig helg till er alla, TGIF tjooohej!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0