4 års kontroll

Isac har fått vara ledig från dagis idag.
Vi har varit på 4 års kontroll på BVC i Eslöv. Tillhör vårdcentralen vi redan går till och lillasyster ska också tillhöra Tåbelunds BVC när hon väl tittar ut.
Då har vi allt samlat på ett ställe. Känns tryggt och bra. Fick nr till Isacs BVC sköterska som vi ska ringa när bebbs är född för då kommer honom hem till oss.

Isac har fått göra olika tester och han klarade alla. Längden hade han skjutit på. Vikten var väl lite si sådär på kurvan. Det hade väl sin förklaring till alla infektioner som han åkte på under vinterhalvåret. Han är en frisk, kry och glad påg så där fanns inget att oroa sig för. Han äter dessutom som en häst. Har väl fått mammas snabba ämnesomsättning och får leva sitt liv som en plock i pinn liksom hon ;)

På vägen hem stannade vi till vid en lekplats innan vi tåget. I eftermiddag har vi bara vilat här hemma.

I förmiddags råkade jag bryta av en av mina hemska fake naglar. Då orkade jag inte vänta på att komma till salongen längre. Efter lite klipp, puts och filande så har jag äntligen fått tillbaka mina egna naglar och allt spår efter fake naglarna är borta!!! Så skönt!! Vilken tur att de inte satt så hårt som jag trodde. Sparade jag 150 kr som det hade kostat mig att få det gjort på salongen.

Ikväll är det bara jag och Isac hemma. Älsklingen har varit hemma om efter jobb tillsammans med en polare och lastat sin MC och har nu kört iväg med den. Han har sålt den och ska ev byta den mot en annan. Han kommer hem sent ikväll. Får se om jag ens är vaken då.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0