Gravid vecka 35

Fem veckor kvar!!

Känner mig lite stressad, behöver lite smått och gott inför bebisens ankomst som vi inte har ännu.

Nappflaska, nappar, blöjor, några fler klädesplagg till henne, amnings bh och amningslinnen.

Snabbt fixat men så länge det inte ligger på sin plats i huset så fixerar jag tanken vid det hela tiden. Typiskt mig!

Igår grillade vi när älsklingen kom hem från jobbet.

Idag har jag varit trött. Ola åkte iväg imorse för att hämta sin mc i Malmö. Var tillbaka efter ett par timmar.
Mellan 14.00 och 16.00 sov jag på soffan, Ola var ute i garaget och pillade med sin mc inför bankörningen imorgon. Klockan är inte mer än 22.00 och jag har inga som helst problem att gå in och lägga mig nu trots två timmars vila nu i eftermiddag. För att inte tala om alla kvällstimmarna liggandes på soffan tillsammans med Yoda och Ola :)

Bröllopstårtan har jag ätit en bit av varje dag sedan bröllopet. Jag som inte alls tycker om tårta!! Det måste vara bebbs som tycker om den för det är minsann inte jag. Nu ska resterna slängas iaf för nu håller den inte längre.

Imorgon är Ola iväg hela dagen och kör på bana för första gången detta året. Jag kommer som vanligt ha nerverna på utsidan av kroppen under alla timmarna han är iväg. Får väl försöka hitta på något som för tankarna till annat under tiden. Om inget annat kan jag säkert sova bort ett par timmar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0