Morsdag

Grattis till alla mammor, idag är det vår dag.

Min dag började med att vakna till paket och kaffe. Fick ett sött litet halsband med matchande örhängen. Tack mina fina pågar <3

Ola har varit iväg hela förmiddagen och kört motor cross. Jag och Isac har slappat i soffan klädda i mjukis halva dagen. Mys! Passande väder ute.

Jag gjorde ett försök att stryka älsklingens skjortor men jag hann inte längre än stryka en krage så la strykjärnet av. Det var väl ödet som sa att man inte får stryka sin mans skjortor på morsdag :) Blir till att skaffa nytt strykjärn för det kan jag inte leva utan!

Klockan 16.00 befann vi oss hemma hos Eva och Sven. Där har vi ätit massor med god mat tillsammans med hela familjen Björklund/Haraldsson + respektive. Eva har nyligen fyllt år och sen är det ju morsdag idag. Vi har haft super trevligt! Tackar för allt och vi behöver inte äta ngt igen på en hel vecka :)

Innan middagen stannade vi till på Nova. Jag sprang in själv och pågarna satt kvar i bilen. Nu kan jag äntligen bocka av det sista på bebis listan..amningskläder. Så skönt!

Snipp snapp slut så var denna helgen slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0