Härliga helg

Helgen är alltid bäst så är det bara! 

Igår hade Ola ledigt från jobb. Blev inte mycket ledigt då det fortfarande är kaos på hans jobb så han satt mest uppkopplad vid jobbdatorn hela dagen :S

Han fick iaf upp hyllorna på ungarnas rum och det blev fint. Nu ser där helt ok ut som ett gemensamt barnrum tills andra tider kommer förhoppningsvis om ett år eller så. 

Idag sov vi länge och njöt av sen frukost. Sen var Ola en sväng på tippen. Jag var hemma och strök och hängde upp gardiner. När han kom hem packade vi oss in i bilen och körde till Anderslöv. Där hälsade vi på hos familjen Bergbring. Maria fick kelat med vår bebis och jag med deras valp. Ahhh så söt hon är deras lilla svansbebis! Milla i ett nötskal som blir helt förälskad i djuren :) 

Vi fikade. Jag fick pratat med Noel och Nellie som har blivit så stora. Tråkigt att inte Isac var med men vi gör om det snart igen. Tack för en trevlig eftermiddag och för lånet av en hel kasse med flickkläder till Julia.

Vi körde direkt från Anderslöv in till Malmö sen. Där har vi firat Olas mormor Barbrors 79 års dag. Vi åt gott på restaurang Vagabond tillsammans med Olas familj. Roligt hade vi och propp mätta blev vi.

Imorgon är det söndag och min gubbe ska in och jobba, på farsdag och allt :S






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0