Stehag runt

Efter att Isac var på plats på dagis imorse så gick jag och Carro en lång promenad runt hela Stehag. Det var skönt att röra på sig och den friska luften var uppfriskande. Men omg vilka backar vi har här. Dessa backar och vårt  kackel, hade nästan behövt en tub med extra syrgas på ryggen haha. 

Efter promenaden blev det en varm dusch. Hade sällskap av Julia i badrummet som satt i babysittern. Hon var inte riktigt nöjd med att sitta där så jag fick roa henne genom att leka tittut bakom duschdraperiet, vilken syn det måste vara haha.

Efter lunchen och lite mys med Julia var det tid att hämta Isac igen. När vi lämnade dagis hade vi följe med våra vänner bort till affären för de skulle också inhandla lite till fredagsmyset. Vi skildes åt utanför affären och det var två lyckliga pojkar som vinkade adjö till varandra med sina lillasystersvagnar lastade med lördagsgodis :)

I eftermiddag har vi mest legat på soffan och sett en film. Jag börjar få lite ont i halsen och känner mig allmänt förkyld. Hoppas det inte blir värre!! 

Skönt att mannen är hemma igen. Han kom hem inatt och var på jobbet igen som vanligt imorse så det var inte mycket man hann se honom. Men nu är han hemma och vi har helgen framför oss.

Mina två pyjamasnissar ligger i soffan tillsammans och har startat fredagsmyset. Isac tittar på Alfons Åberg. Han upprepar; ska bara, ska bara, jag blir tokig på ungar som ska bara...kom nu för sjutton gubbar!! Haha :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0