Förvirrad morsa!

Jag skyller på sömnbristen :)

Igår trodde jag att Julia skulle bli vaccinerad men det var ju helt fel. Det är vid 5 mån som det är dags för nästa vaccination.

Hon väger nu 6760 g och är 62,5 cm lång. Tjoo va det går undan i tillväxten!

Julia är frisk igen, skönt! Ola följde med till BVC igår för att Julia skulle få åka bil dit och hem igen om ifall hon fortfarande var sjuk. Nu var hon ju både frisk och slapp vaccination men det var iaf skönt med lite hjälp från gubben igår.

Igår eftermiddag följde Carro, Malte och Lova med oss hem efter dagis. Vi fikade och snackade hela eftermiddagen. Pågarna lekte och bebisarna satt i knäet på sina morsor och är med mer och mer för varje vecka som går.

Ola jobbade sent igårkväll. Han var hemma vid midnatt. Jag och ungarna skötte kvällsrutinerna själva och det gick bra. Tjoffsan vägrade dock att sova så hon fick vara med och natta Isac. Trodde aldrig att det skulle bli bra. När jag läste sagan för Isac så tänkte jag att här kommer jag bli till långt in på natten. Men när lampan släcktes så blev Julia tyst i vagnen och sen somnade Isac på 5 min. Tack Malte för att du tog slut på Isacs krafter igår :)

Igår fick jag hem mitt underbara skal till mobilen. Sjävklart med mina två stoltheter som tryck. Love it!!

Inatt blev det dålig somn. Ola som kom hem sent och Julia som blev hungrig vid 04.00. Jag hoppade över mammaträffen idag för att vila lite på soffan istället. 

Lill lördag idag. Känns som det var igår som vi stod i kyrkan med Julia. Dagarna går så sjukt fort! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0