Isacs låt

Isac tycker att det är tråkigt att vara hemma. Han känner sig inte sjuk och saknar sina kompisar. Eftersom han inte har någon feber och prickarna kliar inte så förstår jag att han nu efter ett par dagar hemma börjar tycka att det är långtråkigt. 

I förmiddags gick Isac och höjde volymen på radion i köket. De spelade madonnas material girl och Isac utbrast;  "mamma detta är Isacs låt" och så rockade han loss så som bara Isac kan ..hahahaa vilket gott skratt jag fick.
När jag talade om det för Ola undrade han vad jag gör med vår påg här hemma om dagarna? Sätt på lite metal tyckte han haha.

Ja guldkanalen kanske inte spelar de mest trendigaste låtarna men de spelar faktiskt annat än Madonna också :)

Radion står alltid på i bakgrunden här hemma. Musik gör en glad på den gråaste dagen!

Nu ligger grabbarna i badet och plaskar. Julia är redan badad och myser med Yoda på en filt på golvet.

Julia har börjat med smakportioner nu och det är roligt. Hon har snällt ätit allt vi har gett henne. Gröt verkar vara en favorit och även potatis och majspuré. 
Känns så konstigt när man börjar med mat, de blir liksom stora över en dag så fort man har börjat med det.

Det ska iaf dröja innan vi börjar med maten på allvar. Hon ska ammas minst 4 månader till. Bättre skydd under de hemska vinterhalvåret kan hon inte få. Mysigt och praktiskt är det dessutom. Julia får vara min lilla bebis så länge det bara går :D





Kommentarer
EmmsanPemmsan

Hahaha - unerbart ju! Jag tycker om att Isac diggar Madonna, hon var min favvo när jag växte upp!

Älskar musik och skulle inte klara att leva utan det tror jag, så radion står på jämt hemma hos oss också.

Önskar er en fantastisk helg!
Massa kramar
//Emma Marcus & alla tjejerna <3

Svar: Ja det finns ingen som kan få en skratta så som barnen :) vad vore livet utan dom eller musik för den delen?

Hoppas allt är bra med er hela högen. Hade varit kul att träffa er snart.

Kram och trevlig helg från oss alla till er alla <3
Camilla Haraldsson

2013-10-25 @ 15:12:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0