Middag hos Göran och Sladana.

Natten mellan fredag och lördag var inte alls rolig. Julia höll mig vaken halva natten IGEN och Yatzy hamnade i en catfight ute i trädgården mitt i natten vilket fick Ola att springa upp. Så ingen av oss fick sova särskilt bra. Ola vaknade dessutom med lite halsont och huvudvärk.

Det var inget att be för, iväg till frissan. Både jag och Ola blev klippta. 
Hämtade ut min jacka på kemtvätten och gjorde några ärenden inför dopet. 
Vi lunchade på McDonalds. Ola beställde happy meal bara för att Isac ska få leksaken <3 

På eftermiddagen var vi bortbjudna på middag hos Göran och Sladana. Där blev vi bjudna på serbisk mat. Riktigt gott och proppmätta blev vi. Hela tjocka släkten var där och det är alltid lika trevligt när vi alla samlas. Alla saknade Isac. Linus och Albin frågade efter honom. Som tur är så träffas de nästa helg.

Julia åkte laget runt och kramades med hela släkten :)

Idag vaknade jag utvilad! Det var nästan för bra för att vara sant! Julia sov hela natten. Jag fick väcka henne vid 04.00 för då var brösten på väg att spricka. Julia har ju under 4 nätter ätit och ätit och på så sätt producerat mer mjölk. Hon behöver ju öka mängden mjölk efter hand som hon växer. Och nu är hon förhoppningsvis äntligen nöjd med mängden. Gött va det iaf att få sova.

Ola vaknade med hosta och världens halsont idag. Julia har lite kladd i ena ögat. Vi ber till de högre makterna att vi alla är friska till nästa helg. 

Trots halsont så har Ola varit på möte för vår bostadsrättsförening. Vi har även varit och handlat mat. 

Om ett par timmar kommer Isac hem <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0