Piggelin Julia

Isac var hos tandläkaren igår. Jag lämnade över det uppdraget till pappan i huset. När de var iväg under förmiddagen fick jag städat och röjt undan lite här hemma. Sorterat det som ska slängas på tippen sen med plast och papp för sig osv.

Besöket hos tandläkaren hade gått bra. Isac kom snabbt hem igen och Ola körde vidare till jobbet.

Igår kom mannen hem om efter jobb tillsammans med en kollega och sa hej och ställde bilen sen tog de tåget in till Lund tillsammans. Där åt de på resturang tillsammans med övriga kollegor. 

Julia somnade vid 19.00 igår. Sen vaknade hon igen när Isac hade somnat och jag själv höll på att slockna. Hon var  hur pigg som helst och snackade och sjöng för fullt med höga toner. Jag la henne mellan mig och Isac och när hon fick syn på storebror rullade hon över på hans håll, jollrade och drog i hans pyjamas. Vakna och lek med mig då tänkte hon nog :) Isac och Julia är så glada för varandra och det finns inget härligare än att se dom två tillsammans. Finns ingen som kan få Julia att skratta så som Isac kan 💕

När Ola kom hem mitt i natten låg jag och Julia fortfarande vakna. Även fortsatt in en bit till på natten efter att Ola hade somnat. När hon sen somnade var det inte många timmars sömn kvar. Julia är lika mycket nattuggla som sin pappa!

Ska försöka få rätt på hennes dygn igen och hålla henne vaken hela eftermiddagen och kvällen. Hon lär bli gnällig men det är värt ett försök. För fortsätter det så här så finns det en stor risk att mamma blir gnällig istället :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0