Aktiv fredag!

Full rulle hela dagen. Morgonen började med tvätt och renbäddning. Sen åt vi frukost. Under förmiddagen sen blev det en tur till affären. Postade ett paket, handlade fredagsgottis samt bullar till fikat.

Hemma igen började vi städa. Isac fick med stor glädje själv damma sitt rum. Undrar om han kommer göra det lika glatt som tonåring sen? :)

I exakt samma stund som jag avslutade mitt sista städmoment så knackade det på dörren. Det var Malte, hans mamma och lillasyster. De kom förbi för att låna ut en skjorta till Isac inför Julias dop. De är så snälla. Vi bjöd in dom på fika och de stannade till långt in på eftermiddagen. Isac lyser sv glädje när han får bjuda hem kompisar eller får följa med dom hem. Det värmer mitt hjärta att han har fina vänner. Han börjar bli stor vår lille kille <3

När de hade gått så satte sig jag med min son och klipp och klistrade lite. Sen dök Ola upp och då blev det kvällsmat. Nu sitter hela familjen i soffan. Godiset är framme och ljusen är tända. Ungarna är nybadade och klädda i pyjamas. Härliga underbara fredag, när veckan är som bäst!! 

Trevlig helg önskar hela högen Haraldssons :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0