Helgen som har varit

I fredags kom Sandra hit igen under förmiddagen. Hon hade fika med sig. Isac fick göra ett hus av en gammal riskartong. Den målade han med vattenfärger. Jag klippte ut figurer ur min kommunaltidning som han sen fick klistra på huset. 

Sen åkte alla målarböckerna fram och tillsammans med Sandra satt vi och fyllde i dom och lyssnade på radion och sjöng med :) Mys dag långt in på eftermiddagen fram tills Isac blev hämtad och då åkte även Sandra och Gabriel hem.

Ola kom hem från jobbet strax där efter. Då packade vi vagnen i bilen och så blev jag och Julia körda in till resturang Godset i Lund. Där träffade jag några kollegor och käkade middag. Ola åkte hem till Jim.
Det blev en lyckad vistelse på resturangen. Kollegorna fick kramas med Julia som inte ville ligga i vagnen men som var på ett gott humör under hela kvällen.

Efter middagen tog jag bussen hem till Jim. Där stannade vi en stund innan klockan blev dags att åka hem. 

I lördags skulle jag hem till Linda och ha en riktig tjejdag. Tyvärr vaknade Tjoffsan med snorig näsa och började bli rejält förkyld :( min lilla prinsessas första sjuka! Hon mådde ganska ok. Ingen feber bara snorig och mammig men jag bestämde mig för att stanna hemma.
Vet ju aldrig om det ska bli värre eller ej.
Men med mina magiska mjölkdroppar vände det och snoret försvann.

Hela lördagen var Ola i Östra Grevie på årets mopperun tillsammans med sin familj. Han hade en super trevlig dag.
När han kom hem beställde vi hem pizza och hade filmmys hela kvällen. <3

Söndagen gick åt till städ och tvätt här hemma. Julia var sig själv igen och det var skönt. Isac kom hem på eftermiddagen och då körde vi till Hörby för att hälsa på Heinz och Camilla. Där beställde vi Tahimat och Isac busade med Amanda hela kvällen. Det var trevligt och ett bra avslut på helgen. 

Inatt började Julia få hosta. Det var visst inte över helt. Hon har mått bra idag och inte hostat direkt men trötta är vi :S

Idag har vi haft en riktig slappe dag. Bara hängt här hemma med kidsen, det behövdes. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0