Moster på besök!

Eftersom vi hade så mycket snö när vi vaknade upp i lördags kunde familjen inget annat göra än bege sig ut till pulkabacken. 

Julia har smittat mig med sin förkylning så vi tog det lilla lugna. Julia sov i vagnen och jag höll vakt. Men jag fick åkt en gång tillsammans med min son i backen. Oj vilken fart vi hade! Jag skrek som en liten unge, så roligt det var!
Hade jag inte blivit andfådd för minsta lilla så hade jag utan tvekan klättrat upp för backen igen för att åka flera gånger.

Tur att Isac hade pappa med sig som orkade åka med honom. När vi var nöjda med leken i snön så var Isac långt ifrån färdig. Han ville åka mer och var inte alls sugen på att gå hem. Vi fick locka med varmchoklad för att få med honom :)

Igårkväll kom Jessie hit på middag. Hon hade Johan och deras hund Zack med sig. Vi åt middag och satt sen bänkade allesammans för att se melodifestivalen. 
Ungarna fick stanna uppe lite längre nu när moster var här. Det straffade sig lite för de var nästintill omöjliga att natta sen när gästerna hade gått hem :S 

En mycket trevlig kväll och både jag och Julia blev såklart förtrollade i hunden Zack. Julia något värre än mamma faktiskt, det e min tös det ;) Riktigt roligt att träffa syrran och Johan. Kom snart igen! 

Idag skulle vi åkt hem till ett par vänner som tyvärr har blivit sjuka så det fick ställas in. Men med min och Julias förkylning så var det bäst så för våran del också. 

Familjen har hållt sig hemma. Barnen och pappa har gjort chokladbollar och jag hoppade in när det var dags att provsmaka dom :) Vi har även sett en film tillsammans. 

Nu är ungarna badade och vi njuter av de sista timmarna som är kvar på denna helgen. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0