Kärlekens år!

Så minns jag 2013! Jag är väldigt välsignad med kärlek omkring med alltid men förra året var något alldeles speciellt.
 
Jag var gravid med våran dotter Julia. Hade en fantastisk graviditet och riktigt njöt av det lilla livet i magen.
Jag och Isac hade en härlig vår och sommar med massor av egen ledig tid tillsammans. Tid som vi verkligen behövde ha bara han och jag. Efter flera års hårt arbetande och många timmar på dagis kände jag att jag fick gottgjort en hel del. Solen sken och det var varmt ute. Vi spenderade flera dagar ute i trädgården, badade och käkade glass. ♥
 
Förra året gifte jag mig med min stora kärlek. Tillsammans blev vi familjen Haraldsson. Lyckan var obeskrivlig när vi stod framför prästen på dennna magiska dag. Hand i hand Ola, Isac och jag men Julia i magen och i våra tankar. ♥
 
Juila föddes och lyckan var total!! Hon har redan skänkt sina föräldrar och sin storebror så mycket glädje och familjen kan inte minnas hur livet var utan henne.
 
Det är helt enkelt så att ja åren framöver kommer bjuda på många fina stunder men inget slår dagarna då barnen kom till världen och min och Olas bröllopsdag. Så är det bara ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0