Mysigt även utan julen.

Hemmet känns så fräscht nu när julen har åkt ut. Mysigt kan man ha det ändå med lite tända lampor och ljus. 
Har även fått hem lite nya krukväxter som piggar upp lite. Man får göra sitt bästa i vinterrusket.  
 
Idag har Isac och pappa invigit leran han fick i julklapp. Man skulle kunna tro att de var hungriga när de satt och skapade sina figurer av leran. Det blev nämnligen en liten smörgås, olika grönssaker, en liten hamburgare och pommes hahha. 
 
Då var detta Olas sista lediga dag. Imorgon börjar allvaret för honom igen. Jag och barnen myser vidare då jag inte helt har fått tillbaka mina krafter än. Har fortfarande ont i halsen och är snorig. Idag är dock första dagen på detta året som jag är utan smärtstillande, whooo!!
Isac har lov ett tag till. Vi har massor med nya spel och olika pyssel att sysselsätta oss med de sista lediga dagarna. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0