Slut på veckan, det är dags för..

...fredagsmys!!!! Jag och barnen gick tillsammans till affären efter upptäckarna idag. Isac vill absolut vara med och välja ut godsaker inför fredagskvällen :)
 
Veckan har gått fort trots sjukdom och allmän tristhet. I onsdags var jag och Julia så dåliga att vi fick be om hjälp att få Isac hämtad från dagis. Han fick följa med sin bästis hem och jag och Julia passade på att sova hela eftermiddagen. Isac kom hem samtidigt som pappa sen. Vad hade vi gjort utan våra vänner här i byn? ♥
De hade haft picnic i stehagsskogen och varit ute hela eftermiddagen. Det var en trött och sliten Isac vi fick hem, fått i sig för mycket frisk luft antagligen :) 
 
Torsdagen vaknade jag också upp och mådde ganska risigt. Även Julia var fortfarande trött, ledsen och hängig. Isac fick stanna hemma från dagis. Absolut inget fel på pågen men hans mamma hade inte krafter att ta sig till och från dagis. Han fick stanna hemma och slöa med oss hela dagen istället. På eftermiddagen vände det för oss. Både jag och Julia piggnade till. Halsonten var så gott som borta. Konstigt att det vände så. Vi tog oss ut i det vackra vädret men höll oss i trädgården. Isac fick cyklat lite ute på vår gata också.
Ola jobbade kväll igår vilket jag hade varit ganska orolig inför eftersom jag hade mått så dåligt. Men det gick fint. Jag mådde som sagt bättre mot eftermiddagen. Kvällen gick bra själv med barnen. De blev nattade i vår säng och jag bäddade ner mig själv samtidigt och såg lyxfällan i våran säng när barnen låg och sov. Mysigt med alla små tassar under täcket ♥ Ola kom hem lagom till det var tid att släcka lampan. 
 
Idag har Isac varit på upptäckarna. Jag gick en promenad med Carro efter att ha lämnat pågarna där. Kände att jag blev andfådd ganska snabbt så helt hundra är man kanske inte riktigt ännu. Även Julia är bara uppe korta stunder och äter och leker lite sen vill hon sova igen. Behöver bara återhämta oss lite. 
Inga stora planer för helgen så den tar vi i vår egen takt. 
 
Trevlig helg ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0