Hästridning hos syrran!

Vi har varit och hälsat på min syster i stallet där hon har sin häst. Både jag och barnen fick rida.
Isac och Julia älskar att rida häst och de ville ju aldrig kliva av honom. Jag tog mig en liten tur också men han är i det största laget för mig. Jag är ju trots allt höjdrädd. Jag litar på hästen och känner mig trygg med honom men vad hjälper det när man får svindel? Haha gammal och tråkig har man blivit. Isac tjatar dock efter en egen häst nu stup i kvarten. Fortsätter detta får man kanske ordna in honom på ridskola. Vi får se, vi har ju både Jessie och morfar U som kan ordna lite hästridning ibland när suget tar över :)
 
 
 
 
 

Tack Jessie!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0