Midsommar 2015

Jag jobbade natten till midsommarafton. Ola väckte mig vid 13.00 på högtidsdagen. 
Då hoppade jag i duschen sen körde vi raka vägen och satte oss vid ett dukat midsommarbord och det blev ingen dålig frukost för Camilla :)
 
Vi firade midsommarafton hemma hos Olas kollega och hans familj. Där var vi flera andra familjer. Vi åt gott, barnen lekte och där fanns även ett härligt hundgäng som busade med varandra. Synd lite på vädret för det gjorde att vi inte var ute mer än när hundarna behövde kissa. Men vi satt hela tiden ute i deras uterum så visst kändes det lite grann som att man satt ute iaf.
 
När klockan blev så mycket så barnen började bli lite trötta och gnälliga så tackade vi för oss och körde hem. Nöjda med midsommaren 2015, ett stort tack till vännerna för allt ♥
 
Midsommarafton kommer alltid kännas extra värd att fira för oss. Det var på denna dag då vi blev utskrivna från sjukhuset med Julia när hon föddes. Den känslan att få henne friskförklarad och få komma hem efter en skräckvecka på sjukhuset kommer vi aldrig glömma!! ♥♥♥
 
Denna söta blomsterkrans beställde jag hem till Julia. Den är handgjord från Oskar och Ellen. Mjuk i tyg med resårband där bak. Perfekt för små barn istället för riktiga kransar som mest sticks och går sönder.
 
 
Lilla Sam önskar glad midsommar!
 
Det gör även flickorna Haraldsson ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0