Vårkänslor

Våren har visat sig. Vi har haft många soliga dagar med varmare grader och små vårlökar syns överallt, underbart!
 
Vi har haft någon typ av förkylning här hemma de senaste två veckorna. Vi har avlöst varandra men ingen av oss har varit så dålig så vi inte har kunnat ta oss till jobb eller dagis. Barnen har haft tur som har varit lediga tillsammans med mig när det har varit som värst. Nu verkar iaf det vara över och hoppas det inte hinner dyka upp något annat innan vintern helt är över. Får vi inget annat måste jag säga att vi kom lindrigt undan denna vintern men än är inte den värsta infektionstiden över än så det är förtidigt att andas us. Jag är hur som helst glad för att lillasyster inte har behövt sin astma medicin på mycket länge. Hon har varit förkyld ett par gånger nu utan att det har lett till astma. Julia har kanske vuxit sig starkare och det håller vi tummarna för ♥
 
Våra lediga dagar har varit väl spenderade. Vi har haft släkt och vänner på besök. Mannen har varit på grabbdag/kväll med brunch, gocart körning och resturangbesök. Jag har varit på bio med Linda. Jag, hundarna och barnen har varit ute vid fint väder. I helgen var vi på emporia och handlade nya vårjackor till mannen och barnen samt åt på resturang. 
 
Huset är också under ständigt projekt. Äntligen har jag fått upp gardiner i gästrum, tvättstuga och i det lilla köksfönstret. Vi håller på att ändra om i vardagsrummet och snart ska det väl sättas igång och måla det som finns kvar att måla dvs allt i den öppna planslösningen av huset..phew det blir jobbigt men skönt när det är gjort. Det behövs!! 
 
Vardagsrummet är ommöblerat. Nu sitter vi äntligen så vi ser kaminen, lagom till det börjar bli förvarmt för att elda hihi. 
 
Nä jag får gå och börja med kvällsmaten nu. Vi är inne på sista veckan av citygross matkasse. Jag och mannen är nöjda med den men inte barnen. Det var inte mycket de kunde tänka sig äta av alla måltiderna som vi har lagat. Vi har nu beställt Linas barnkasse så får vi se om det passar våra kräsna ungar.
 
Prinsessan styr farten på gungan med hjälp av tungan :) 
 
 Wieeeee
 
 Duktig vovve ♥
 
 Den första soliga dagen detta året skulle Isac självklart inviga sparkcykeln borta i skateparken. 
 
 Kärlek i vårsolen ♥
 
 Vi ska gå hand i hand genom livet du och jag ♥
Två kära vänner i sällskap på väg hem från dagis. 
 
Härlig syn!!
 
 Även djuren har vårkänslor, bägge hundarna samt katten springer glatt ute i trädgården. 
 
 Morfar på besök.
 
 ♥
 
Isac fick sin första veckopeng och handlade själv sitt fredagsgodis. 
 
 Dunbollarna
 
 Familjen Glans kom och förgyllde en söndagseftermiddag ♥
 
 Julia är ute och sladdar med sin dockvagn ♥
Julklappen från morfar U som hon har stor glädje av!
 
 Linda och jag redo för att se tantsnusk på bio, fifty shades of grey. 
 
Här står jag, stolt blivande gudmor till bebben i bästisens mage. ♥
Tant Milla längtar efter dig!!
 
 
Sam fyllde 4 månader den 11/3. Han har nu bott hos oss i två månader. ♥
 
Och vi minns inte hur livet var utan honom ♥
 
 Sandra på besök
 
 Och även lilla Gabbe ♥
Han fick prova Isacs urvuxna kläder men det var ju smart att behålla jackan på sig när
tant Milla serverade glass :) 
 
 Godaste middagen på länge åt familjen på Jensens när vi var och shoppade på emporia!
 
 Trollungarna på pappas jobb när vi var där och hälsade på igår ♥
 
Ännu mera vår!!!!!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0